«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Камышенка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Камышенка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы» бойынша онкүндіктің есебі

15.02.2021

Өзін-өзі тану онкүндігі бекітілген жоспар бойынша 2021 жылдың 2 ақпанынан 12 ақпанына дейін өтті

Тапсырмалар:

1. әмбебап ұғымдардың: махаббат, қуаныш, сенім, мейірімділіктің адам өміріндегі рөлі мен орны туралы «өзін-өзі тану» пәні туралы білімдерін кеңейту;

2 позитивті ойлау, шабытпен, шығармашылықпен өмір сүру қабілетін дамыту.

3. қоршаған әлемге деген адамгершілік қатынасқа, сүйіспеншілікке, құрметке, мейірімділікке тәрбиелеу.

 

«Өзін-өзі тану» - бұл баға жетпес рухани қазынаға ие ерекше пән, оны білу әр адамды рухани-адамгершілікті, бақытты және қуанышты, мейірімді және дана етеді. Бағдарлама балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, адамгершілік-рухани қасиеттерін дамытуға негізделген. Еліміздің кәсіби педагогикалық қоғамдастығының алдында функционалды дайындық тұжырымдамасынан үйлесімді жеке тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу міндеті тұр.

«Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы» онкүндігі балаларды жақсылыққа, сезімталдық пен мейірімділікке, адамдарға сүйіспеншілікпен қуаныш сыйлауға үйретуге бағытталған

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің халыққа Жолдауында: «Біз әркімнің ар-намысы, абыройы мен беделі бағаланатын, жоғары адамгершілік, этикалық стандарттар мен рухани құндылықтар тұратын қоғам құруға тиіспіз» деп атап өтті. Жас ұрпақты адамгершілік-рухани тәрбиелеу мен тәрбиелеудің басымдылығын күшейтуге бағытталған «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының жалпы мақсаттары осы талаптармен сабақтас

2021 жылдың 2 – 12 ақпан аралығында өткен «Өзін-өзі тану» пәні бойынша онкүндіктің жоспары

P / p №

іс-шара тақырыбы

     күні 

Жауапты

1.

«Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы» онкүндігінің ашылуы

«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының авторы С.А. Назарбаева

02.02.21

Г.В.Казанцева

 

Островская Н.С.

 2.

Досыңа күлкі сыйла

«Мейірімді сөздер» акциясы

02/03/21

Мотовилова М.А.

3.

«Жақсы тілектер күні» - бейне тілек .

 

«Отбасы» коллажы

02/04/21

Бастауыш сынып мұғалімдері

4.

«Мейірімділік әлемді құтқарады» суреттер көрмесі (ізгі істер мен істер туралы суреттер)

02/05/21

Г.В.Казанцева

5.

Үйде балалармен бірге оқимыз (ата-аналарға арналған), көркем шығармалар оқимыз.

 «Мейірімділік пен махаббат туралы сөйлесейік » - поэзия беті

02.08.21

Литовченко С.В.

 

 

 

Лисовская О.С.

6.

« Құстарға көмектесейік» акциясы - балалар ата-аналарымен бірге құстарға жем салады

02/09/21

Кл. Менеджерлер

7.

«Біз қолға үйреткендер үшін жауаптымыз » - үй жануарлары мен суретке түсу

21.02

Г.В.Казанцева

8.

«Бір актердің театры » - мейірімділік пен махаббат туралы айтайық.

 «Бақыт қолдары» көрмесі

11.02.21

Литовченко С.В.

 

 

Дзюбенко М.Б.

9.

«Өзін-өзі тану» бірыңғай сабағы: «Махаббат - өмірдің негізі».

21.02

Сынып жетекш.

                                                                     

 Директордың О.І.Ж  орынбасары  Литовченко С.В.

Онкүндік «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының авторы С.А.Назарбаеваның қызметі туралы кітап көрмесімен ашылды.

Досыңа күлкі сыйла - біздің келесі күніміздің аты осылай болды. Балалар бір біріне көптеген мейірімді және шынайы тілектер жіберді.

5-сынып «Менің болашақ отбасым» коллажын дайындады

«Мейірімділік әлемді құтқарады» суреттер көрмесі

Біз үйде балалармен бірге оқимыз.

«Құстарға көмектесейік» акциясы - балалар мен олардың ата-аналары құс жемшөптерін жасайды. Мақсаты: құстарға қамқорлық жасау, оларға ата-аналарымен бірге көмектесу

Шевела Родион - 1 сынып, құстардың тоңып қалмауына көмектеседі.

 

«Біз қолға үйреткендер үшін жауаптымыз». Үй жануарларымен селфи. Мақсаты: үйсіз және тастанды жануарлар мәселесіне назар аудару.

Просмотров: 427

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст