"Ақмола облысы Білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімінің Камышенка А. ООШ" КММ оқушыларын 2025 жылғы оқушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне дайындау бойынша есеп.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 "Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары" бұйрығына сәйкес, оқу жылының басынан бастап мектепте білім беру бағдарламасына дайындық бойынша белсенді жұмыстар жүргізілуде. МОДО қатысушылары мектептің 4 және 9 сынып оқушылары болып табылады.
Пән мұғалімдері 4, 9 сынып оқушылары мен ата–аналарға МОДО ережелерімен таныстыру жұмыстарын жүргізді.
Мектеп әкімшілігі оқушыларды тестілеуге дайындау бойынша іс-шаралар жоспарын жасады.
Консультациялар кестесі жасалды. Соған сәйкес пән мұғалімдері оқушылармен сабақтар өткізеді.
Әрбір байқау тестілеуіне талдау жүргізілді. Нәтижелері бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.
Байқау тестілері платформаларда өткізілді tester.kz, nqt.kz үш бағыт бойынша: оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық.
"Оқу сауаттылығы" пәні бойынша 4-сыныптың байқау тестілерінің нәтижелері
Оқушылардың аты-жөні |
Жалпы балл |
Жұмысқа қабылданды. ббарлық /% |
бағалау |
Деңгей |
|||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
Абишев Малик |
10 |
9/90% |
9/90% |
5 |
5 |
Оңтайлы |
Оңтайлы |
Бояркин Егор |
10 |
4/40% |
4/40% |
3 |
3 |
Сыни |
Сыни |
Дембровский Максим |
10 |
9/90% |
8/80% |
5 |
4 |
Оңтайлы |
Қанағаттанарлық |
Резиньков Наиль |
10 |
5/50% |
5/50% |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Резинькова Милена |
10 |
5/50% |
5/50% |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Савинская Ангелина |
10 |
5/50% |
5/50% |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Скаваловский Евгений |
10 |
9/90% |
9/90% |
5 |
5 |
оңтайлы |
оңтайлы |
Скаваловская Юлиана |
10 |
7/70% |
7/70% |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Туришева Дарья |
10 |
7/70% |
7/70% |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шкарупа Ирина |
10 |
7/70% |
7/70% |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шокодько Вадим |
10 |
8/80% |
7/70% |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Пән бойынша сапа:
Барлығы оқушылар |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
11 |
11 |
0 |
0 |
1 |
1 |
7 |
8 |
3 |
2 |
7 |
7 |
|
|
0% |
0% |
9% |
9% |
64% |
72% |
27% |
18% |
64% |
64% |
"Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық" пәні бойынша 4-сынып оқушыларының байқау тестілерінің нәтижелері
Оқушылардың аты-жөні |
Жалпы б. |
Жинаған балл/% |
бағалау |
Деңгей |
|||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
Абишев Малик |
8 |
7/87 |
7/87 |
5 |
5 |
Оңтайлы |
Оңтайлы |
Бояркин Егор |
8 |
4/50 |
4/50 |
3 |
3 |
Сыни |
Сыни |
Дембровский Максим |
8 |
7/87 |
7/87 |
5 |
5 |
Оңтайлы |
Оңтайлы |
Резиньков Наиль |
8 |
5/63 |
5/63 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Резинькова Милена |
8 |
5/63 |
5/63 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Савинская Ангелина |
8 |
5/63 |
5/63 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Скаваловский Евгений |
8 |
7/87 |
7/87 |
5 |
5 |
оңтайлы |
оңтайлы |
Скаваловская Юлиана |
8 |
6/75 |
6/75 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Туришева Дарья |
8 |
6/75 |
6/75 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шкарупа Ирина |
8 |
6/75 |
5/63 |
4 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шокодько Вадим |
8 |
7/87 |
6/75 |
5 |
4 |
оңтайлы |
Қанағаттанарлық |
Пән бойынша сапа:
Барлығы оқушылар |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
11 |
11 |
0 |
0 |
1 |
1 |
6 |
7 |
4 |
3 |
7 |
6 |
|
|
0% |
0% |
9% |
9% |
54% |
64% |
36% |
27% |
64% |
54% |
Сынамалық тестілеулердің нәтижелері
пән бойынша: "Математикалық сауаттылық"
Оқушылардың аты-жөні |
Жалпы балл |
Жинаған балл/% |
бағалау |
Деңгей |
|||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
Абишев Малик |
12 |
10/83 |
10/83 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Бояркин Егор |
12 |
6/50 |
5/41 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Дембровский Максим |
12 |
10/83 |
8/67 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Резиньков Наиль |
12 |
6/50 |
6/50 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Резинькова Милена |
12 |
6/50 |
6/50 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Савинская Ангелина |
12 |
6/50 |
6/50 |
3 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Скаваловский Евгений |
12 |
10/83 |
10/83 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Скаваловская Юлиана |
12 |
8/67 |
8/67 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Туришева Дарья |
12 |
8/67 |
7/58 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шкарупа Ирина |
12 |
8/67 |
6/50 |
4 |
3 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Шокодько Вадим |
12 |
8/67 |
7/58 |
4 |
4 |
Қанағаттанарлық |
Қанағаттанарлық |
Пән бойынша сапа:
Барлығы оқушылар |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
20.02 |
28.02 |
||
11 |
11 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
11 |
0 |
0 |
7 |
6 |
|
|
0% |
0% |
0% |
0% |
100% |
100% |
0% |
0% |
64% |
54% |
Үш бағыттың ішінде тестілеуді өткізу 4-сынып оқушылары оқу сауаттылығы бойынша тапсырмаларды сәтті орындады, сапасы 64% құрады. Математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша екінші тестілеу қорытындысы бойынша тест тапсырмаларын орындау сапасы 54%-ды құрады, бұл ең төменгі көрсеткіш болып табылады.
Тестілеуді талдау нәтижелері бойынша келесі қорытындылар жасалды:
1. Қателердің бір бөлігі тест сұрақтарын оқу кезінде оқушылардың зейінсіздігінен жіберілген.
2. Сияқты батыстық тақырыптар бар: - математикалық сауаттылық-бұл диаграммалар мен графиктер түрінде есептерді модельдеу, сандық, мәтіндік, комбинаторлық есептер мен логикалық пайымдау мен кеңістіктік ойлау есептерін шешу дағдыларын қажет ететін тапсырмаларды қамтитын тақырыптар. Білім алушыларға күнделікті өмірлік контексттерде математикалық білім мен дағдыларды қолдану, математиканың әртүрлі салаларынан білімді интеграциялау, күрделі математикалық ұғымдармен жұмыс істеу, математикалық модельдермен, формулалармен, алгоритмдермен жұмыс істеу қиынға соғады.
-оқу сауаттылығы бойынша — бұл "Мифтер", "Әдеби терминдер". Сонымен қатар, оқушылар мәтіндегі ақпаратты түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалау, негізгі ойды анықтау және мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтау, қарама-қайшылықтар мен жасырын бөлшектерді табу бойынша күрделі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады.
- жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойыншажәне- бұл "Заттардың түрлері. Ауа. Су", "Табиғи ресурстар", "Пайдалы қазбалар: кенді және кенсіз", "Адам". Бұл білім алушылардың келесі оқу мақсаттарына жетудегі қиындықтарын көрсетеді: құрастырылған тәжірибелік жоспарға сәйкес жаңа затты алу, табиғаттағы ауаның қозғалу процесін түсіндіру, табиғаттағы су айналымын сипаттау, кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әк, саз, мұнай, мұнай) қолдану салаларын анықтау. гранит, көмір), адамның ас қорыту жүйесінің тіршілік әрекеті үшін энергия алудағы рөлін сипаттау; тыныс алу, қан айналымы, шығару, жүйке жүйелерін және олардың адам ағзасындағы рөлін сипаттау.
9-сыныптағы байқау сынақтарының нәтижелері
Математикалық сауаттылық
Оқушылар саны |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
||
14 |
14 |
1 |
0 |
2 |
2 |
11 |
12 |
0 |
0 |
6 |
7 |
|
100% |
0% |
0% |
21% |
14% |
79% |
86% |
0% |
0% |
43% |
50% |
Оқу сауаттылығы
Оқушылар саны |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
||
14 |
14 |
1 |
0 |
2 |
3 |
11 |
11 |
0 |
0 |
8 |
8 |
|
100% |
7% |
0% |
14% |
21 % |
78% |
78% |
0% |
0% |
59 % |
59% |
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
Оқушылар саны |
Тестілеуге қатысты |
Орындалу деңгейлері |
Пән бойынша орташа сапа |
||||||||
Қанағаттанарлықсыз |
Сыни |
Қанағаттанарлық |
Оңтайлы |
||||||||
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
20.02 |
25.02 |
||
14 |
14 |
1 |
0 |
3 |
2 |
10 |
12 |
0 |
0 |
7 |
7 |
|
100% |
7% |
0% |
21% |
0% |
71% |
85% |
0% |
0% |
50% |
50% |
Тестілеудің үш бағытының ішінде 9-сынып оқушыларының оқу сауаттылығы бойынша тапсырмаларды салыстырмалы түрде сәтті орындауы байқалады - 59% орындалды. Ең аз табысты нәтижелер "Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық" және "Математикалық сауаттылық" бағыттары бойынша белгіленді - әрқайсысы 50% орындалды.
Тестілеуді талдау нәтижелері бойынша келесі қорытындылар жасалды:
1. Қателердің бір бөлігі тест сұрақтарын оқу кезінде оқушылардың зейінсіздігінен жіберілген.
2. Сияқты батыстық тақырыптар бар: - "математикалық сауаттылық" бағыты бойынша "статистика және ықтималдықтар теориясы" бөліміндегі "комбинаторика негіздері" тақырыбы, "Математикалық модельдеу арқылы есептерді шешу", "Математикалық талдаудың басталуы", "математикалық модельдеу және талдау", "Геометрия" бөлімдеріндегі "метрикалық қатынастар"тақырыптары ең күрделі болып табылады. Оқушылар келесі оқу мақсаттарына қол жеткізуде қиындықтарға тап болады: комбинаторика ережелерін білу( шығарма сомасының ережелері); Сан факториалының анықтамасын білу; қайталаусыз ауыстырудың, орналастырудың, комбинацияның анықтамаларын білу; ауыстырулар, орналастырулар, қайталанбайтын комбинациялар, заңдылықтарды есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу; ауыстырулар, орналастырулар, қайталанбайтын комбинациялар санын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдану арқылы есептерді шешу; Ньютон биномының формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану.
- бжаратылыстану-ғылыми сауаттылық" бағыты бойынша 4 пәндік блоктан тұрады: "Биология", "Физика", "География" және "Химия", талдау әрбір пән бойынша тест тапсырмаларын орындау физикадан ең аз табысты нәтижелер тіркелгенін көрсетті – 41%.
Физикадан тест тапсырмаларын орындау нәтижелерін талдау "Механика", "Электр және магнетизм", "Жылу физикасы" тарауларының тақырыптары бойынша білім алушылардың дайындық деңгейінің төмендігін көрсетті.
Географиядан тест тапсырмаларын орындау нәтижелерін талдау (53%) қызықты тақырыптарды көрсеттіы- бұл "Қазақстанның пайдалы қазбалары",
"Қазақстанның рельефі", "Қазақстанның табиғи аймақтары".
Биологиядан тест тапсырмаларын орындау нәтижелерін талдау (57%) қызықты тақырыптарды көрсеттіы- "Жасуша биологиясы.
Молекулалық биология" және "жасуша", "ұлпа", "мүшелер", "мүшелер жүйесі" ұғымдарын түсіндіре білудегі қиындықтар; эукариоттар мен прокариоттардың жасушаларының құрылысын салыстыру; өсімдіктер мен жануарлар жасушалары компоненттерінің
негізгі қызметтерін түсіндіру; көмірсулар мен липидтердің қасиеттері мен биологиялық функцияларын сипаттау; белоктардың қасиеттері мен биологиялық функцияларын сипаттау.
Химиядан тест тапсырмаларын орындау нәтижелерін талдау "Қышқылдар мен негіздер теориясы" бөлімінің тақырыптары бойынша білім
алушылардың дайындық деңгейінің төмендігін көрсетті.
-оқу сауаттылығы бойынша студенттер мәтіндегі ақпаратты түсіндіру және сыни бағалау, негізгі ойды анықтау және мәтіннің құрылымдық
бөліктерін анықтау, қарама-қайшылықтар мен жасырын бөлшектерді табу үшін күрделі тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады.
Пән мұғалімдеріне ұсынылады:
1. Сынамалық тестілеулердің нәтижелерін назарға алу.
2. Білім алушыларды МОДБ тест тапсырмаларына "сүйретуден" аулақ бола отырып, оқу үдерісіне "қызықты" тақырыптарды ендіру.
3. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында цифрлық мәтіндердің ұсынылуын арттыру, олармен жұмыс істеу барысында талдау, салыстыру,
интерпретациялау, қорытынды жасау, мәтін мазмұнының дұрыстығын немесе толықтығын бағалау дағдылары қажет.
4. Математика сабақтарында кеңістіктік және сыни тұрғыдан ойлауды бағалайтын тапсырмаларды орындауға, тәжірибеге бағытталған есептерді
шығаруға, есептерді диаграмма, график түрінде модельдеуге ерекше мән беру.
5. Жаратылыстану-ғылыми оқу пәндерінің сабақтарында жаратылыстану ғылымдарын оқытудың шынайы әлеммен байланысын күшейту,
ғылыми деректерді сыни тұрғыдан түсіндіру, топтық немесе жеке зерттеу жобаларын ұйымдастыру.
6. Ата-аналармен тығыз байланыста болу, тестілеу нәтижелерін ата-аналардың назарына жеткізу, әңгімелесулер жүргізу.
7. Жұмыстың мониторингін жүргізу.
ОТЖ жөніндегі орынбасары С. Литовченко