Сынып сағатына келесі сұрақтар қойылды:
1. Буллинг дегеніміз не?
2. Буллинг құқық бұзушылық па және ол үшін жауапкершілік бар ма?
3. Сіздің өміріңізде Буллингдан қалай аулақ болуға болады?
Оған сабақ барысында оқушылар мұғаліммен бірлесіп жауап тапты.
Жаттығулардың түрлері қолданылды: "менің үміттерім" жаттығуы, " мен кіммін?"мұнда балалар өздерінің қасиеттерін оң және теріс деп сипаттап, оларды келесі "Портрет" жаттығуында салыстырды, мұнда оқушылардың міндеті қандай сипаттамалар "қуғыншыларға" және қайсысы "құрбандарға"қатысты екенін бөлу болды. Сондай-ақ, "төрт бұрыш" әдісі қолданылды, онда мұғалім Буллингдың құрбандары мен қуғыншыларының шынайы оқиғаларын оқыды, ал балалар сыныптың бір бұрышын таңдау арқылы жауап берді.
Соңында, мұғалім әрқайсысына жадынама берді, егер олар осы мәселеге тап болса, не істеу керектігін айтты.